Jobbá válás az e-mail marketingben, hogy profitálhasson?
Hogyan szerezhet új ügyfeleket korlátozott költségvetésből? Az egyik módszer erre az e-mail marketing. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan működik az e-mail marketing. Ez a cikk arra hivatott, hogy elindítsa Önt.
Kövesse nyomon a kiállításokon megismert kapcsolatokat. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és a találkozást követő néhány héten belül hívja fel őket. A hívás során jelentkezzen be a kapcsolattartójánál, és kérdezze meg, hogy szeretné-e e-mailben megkapni az Ön marketing hírlevelét.
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, mindenképpen küldjön egy utólagos e-mailt, amely tartalmaz egy boldog születésnapot tartalmazó üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy bizonyos helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva feliratkozóvá válhat.
Adjon kiutat a feliratkozóknak. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket az e-mailekben vagy a weboldalán, hogy a feliratkozók törölhessék magukat a listáról. Azt is be kell állítania a listáját, hogy a feliratkozókat egy bizonyos számú üzenet után törölje, ha a címzett nem reagál vagy nem tesz semmit. Ez megakadályozza, hogy e-mailjei idegesítőek legyenek az érdektelen feliratkozók számára, és megőrzi az Ön imázsát.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába áramoljanak, gondolja át, honnan küldi azokat. Az ismert és stabil IP-címekről történő gyakori küldés a legjobb. Az új IP-helyekről érkező hirtelen megugrás gyanút kelthet, és akár blokkolást és feketelistát is eredményezhet az internetszolgáltatóknál.
Ahhoz, hogy e-mail marketingkampányai valóban hatékonyak legyenek, minden üzenetnek egyértelmű felhívást kell tartalmaznia a cselekvésre. Ha például egy új terméket népszerűsít, akkor arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy közvetlenül a termék oldalára lépjenek. Másrészt, ha egy új akciót népszerűsít, akkor világosan el kell magyaráznia, hogy az ügyfelek hogyan tudják kihasználni az akció előnyeit.
Nem lehet alábecsülni annak fontosságát, hogy ne felejtse el használni a márkaépítést az e-mail marketingkampányában. Mivel ez igaz, időt és energiát kell fordítania egy olyan e-mail sablon megtervezésére, amely tartalmazza a logóját és mindent, ami megkülönbözteti Önt a tömegből. Ez elősegíti a márka felismerését az előfizetői bázis körében.
Amikor hatékony marketing e-mailek küldéséről van szó, Önnek kell a legnagyobb kritikusának lennie. Minden egyes e-mailt el kell olvasnia, amelyet a körforgásba ad. Ha nehezen tud befejezni egy e-mailt, akkor hogyan várhatja el, hogy a potenciális ügyfeleket inspirálja? Emellett tartsa a régóta olvasóit azáltal, hogy gyakran hozzáadja és frissíti e-mailjeit.
Legyen egy erős felhívás a cselekvésre az e-mail marketingkampányában, és pozícionálja azt úgy, hogy látható legyen. Nem szabad megnehezítenie e-mail olvasói számára, hogy pontosan tudják, mit akar tőlük. Ha túl nehéz kitalálni, akkor az e-mailt valószínűleg gyorsan törölni fogják. Ehelyett kínáljon egyértelmű felhívást a cselekvésre, és úgy adja át, hogy azt ne lehessen kihagyni.
Tegye egyszerűvé a leiratkozást. Tegye jól láthatóvá a leiratkozási linket az e-mailben, amely lehetővé teszi, hogy valaki ne kapjon többé e-mail marketinget. Így kisebb eséllyel kaphat feljelentést spamküldésért. Továbbá, ha valaki leiratkozott, ne kövesse el azt a hibát, hogy továbbra is küld neki e-mailt: ez valószínűleg panaszt fog okozni.
Az e-mail marketing egy piszkosul olcsó és nevetségesen egyszerű módja annak, hogy rövid idő alatt növelje ügyfélkörét. Tekintettel az alacsony költségekre, tényleg érdemes kipróbálnia az e-mail marketinget. Ha egyszer alkalmazza a fenti tippeket, látni fogja az eredményeket.