Email marketing egyszerűvé vált ezekkel az egyszerű lépésekkel
Ha van e-mail fiókja, akkor valószínűleg valamilyen formában már foglalkozott e-mail marketing kampányokkal. Az e-mail marketing erejével egy vállalat e-mail üzeneteken keresztül hirdethet a jelenlegi, valamint a potenciális ügyfelek számára. Ha fontolgatja az e-mail marketing használatát, olvassa át ezt a cikket, amelyben számos hasznos tippet talál.
Készítsen olyan e-mail szövegeket, amelyek személyesek és szerethetőek. Csakúgy, mint más marketingfajták esetében, az ügyfél nagyobb valószínűséggel fog Önnel üzletet kötni, ha személyeskedik vele. Példaként, ha tisztában van azzal, hogy a feliratkozói egy csoportja miért csatlakozott a listájához, akkor ezt az okot vegye bele az üzeneteibe.
Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely azt üzeni nekik, hogy ne halogassák az ügyintézést. Illesszen be a válaszlevélbe egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatná nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze őket az e-mail üzenet bal oldalára. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre felhívó elem mindig ezen az oldalon legyen. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei az interneten keresztül az emberek postaládájába áramoljanak, gondolja át, honnan küldi azokat. Az ismert és stabil IP-címekről történő gyakori küldés a legjobb. Az új IP-helyekről érkező hirtelen megugrások gyanút kelthetnek, és akár blokkolásokat és feketelistákat is eredményezhetnek az internetszolgáltatóknál.
Minden marketing e-mail alján legyen egy link, amely lehetővé teszi a leiratkozás egyszerű leiratkozását. Ha valaki nem akarja megkapni az Ön üzeneteit, jobb, ha egyszerű módot biztosít a leiratkozásra, mintha a spam mappában kötne ki. Ez segít megóvni a hírnevét is, mint olyan vállalkozás, amely tiszteli az ügyfeleit.
Ha képeket használ e-mail hírleveleiben, a képek jobb oldalán helyezzen el szöveget. Kutatások azt mutatják, hogy az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak egy kép bal oldalán elhelyezett linkre vagy gombra, mint egy olyanra, amely az oldal bármely más pontján található.
Kerülje a felkiáltójelek használatát az e-mailjeiben. Ha a sürgősség vagy a fontosság érzését szeretné kifejezni, használja a mondatszerkezetet és a választott szavakat arra, hogy ezt a hatást kifejezze. Az írásjelek e formájának túlzott használata elriaszthatja a potenciális ügyfeleket, és őszintétlennek tűnhet az üzenete.
Próbáljon meg termékértékeléssel kiegészíteni, amikor utólagos e-mailt küld ügyfeleinek. Beilleszthet egy linket az e-mailjébe, amely tájékoztatja őket, hogy erre a linkre kattintva iratkozzanak be. Az üzenet befejezője pedig arra ösztönözhetné őket, hogy éljenek az Ön által biztosított lehetőséggel.
Amikor hatékony marketing e-mailek küldéséről van szó, Önnek kell a legnagyobb kritikusának lennie. Minden egyes e-mailt el kell olvasnia, amelyet a körforgásba ad. Ha nehezen tud befejezni egy e-mailt, akkor hogyan várhatja el, hogy a potenciális ügyfeleket inspirálja? Emellett tartsa a régóta olvasóit azáltal, hogy gyakran hozzáadja és frissíti e-mailjeit.
Ne korlátozza magát csak az e-mail marketingre. Ahogy azonosítja az Önben bízó törzsvásárlói körét, nézze meg, hogy meg tudja-e szerezni a telefonszámokat és a fizikai címeket. Építse ki kapcsolatait azáltal, hogy a hűséges törzsközönségével folytatott kommunikációját kibővíti, és az e-mail mellett ezeken a médiumokon keresztül is felveszi velük a kapcsolatot.
Az e-mail marketing nagyon elterjedt, mindenki látott már e-mail marketing üzenetet. Ez egy nagyszerű technika, amellyel az ügyfeleket e-mail segítségével lehet hirdetni. Nagyon hatékony lehet, ha helyesen használják, ami elég könnyen megvalósítható, ha alkalmazza az ebben a cikkben felsorolt tippeket.
lánybúcsú, szakáll, asztali futó, dekoráció, ballagási, halloween jelmez, farsangi jelmezek, jelmez, paróka, szalag
lánybúcsú, szakáll, asztali futó, dekoráció, ballagási, halloween jelmez, farsangi jelmezek, jelmez, paróka, szalag